pénzvisszafizetési garancia
20 napon belül

FCC & EC
tanúsítványok

Visszatérítési és visszatérítési politika

Panaszfeltételek

A panaszok kezelésére, az egyes áruk garanciális feltételeire és a Ptk. Alkalmazható.

Az üzemeltető felelős azokért a hibákért, amelyeket a vevő kapott az eladott árukból, és azokért a hibákért, amelyek az áru garanciális időszak alatt történő átvételét követően következtek be. A jótállási idő 24 hónap. A Feetboard sro nem felelős azokért a hibákért, amelyekért alacsonyabb árat állapodtak meg.

A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor az árut a vevő átveszi.

Az ügyfélnek az átvétel után azonnal szemrevételeznie kell az árut. Önnek joga van nem fogadni el az árut, ha látható mechanikai sérülés van a szállítás következtében, vagy ha az áru hibás.

A garancia nem vonatkozik a használatból eredő tárgy (vagy alkatrészei) normális kopására.

A javítási jog gyakorlásának részeként az ügyfél leszállítja a szükséges árukat, ideértve a szállítólevél és a számla (vagy más adóigazolás) és a jótállási jegy másolatát. A Feetboard sro hibákért való felelősségéből eredő egyéb jogok (azaz a dolgok cseréje, az adásvételi szerződéstől való elállás és az ésszerű árengedményhez való jog) gyakorlása során az ügyfél szállítja a szükséges árukat, ideértve a szállítólevél, a számla (vagy más típusú adóügyi dokumentum) másolatát is. és garanciakártya a Feetboard sro-val való előzetes egyeztetés után (elérhetőségei a www.minisegwaye.sk weboldalon találhatók).

ELFOGADÁSI KÖVETELMÉNYEK – Csomagokat küldhet saját költségén. Az adathordozó típusa és a szállítási verzió az Ön számára készült. Küldje el nekünk a küldemény postai okmányát borítékban, és a postaköltség befizetésével kifizetjük Önnek. A panaszok befogadásának címe: Feetboard sro, Ratkovo 48, 03854. A panaszok beérkezéséről és kezeléséről telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt (a megrendelésében vagy a reklamációs űrlapon megadott adatok alapján nem vagyunk felelősek a helytelen elérhetőségekért).

Az eladó vagy az ügyfélszolgálat, vagy a jótállási szolgáltatás hivatalos szervizképviselője köteles a panaszt azonnal, összetett esetekben 3 munkanapon belül kezelni. Ez az időszak nem tartalmazza a hiba megfelelő értékeléséhez szükséges időt. A panasz elbírálása azonban akár 30 napot is igénybe vehet (a fogyasztóvédelmi törvény 18. cikkének (4) bekezdése).

Abban az esetben, ha az állítólagos hibát az ügyfél okozza – a termék károsodása, nem megfelelő használata vagy nem megfelelő kezelés. Ha a fogyasztó a vásárlástól számított első 12 hónapon belül panaszt nyújt be a termékkel kapcsolatban, az eladó csak szakmai megítélés alapján utasíthatja el; A szakértői értékelés eredményétől függetlenül előfordulhat, hogy a fogyasztót nem kötelezik a szakértői értékelés vagy a szakértői értékeléshez kapcsolódó egyéb költségek megfizetésére. Az eladó a panasz elutasítását megerősítő szakértői értékelés másolatát köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani legkésőbb a panasz kezelésének napjától számított 14 napon belül. Ez nem érinti az eladó 18. §-a szerinti kötelezettségét. 18. -a a fogyasztóvédelmi törvényről.

A Feetboard sro nem felelős a termék mechanikai károsodásából, a termék kedvezőtlen körülmények közötti működéséből (kémiailag agresszív, poros, párás környezet, erős mágneses tér, a termékek nem megfelelő feltöltése, a termékek 10–28 ° C-on történő használata, a termék engedély nélküli kezelése) által okozott hibákért. vagy természeti katasztrófa vagy nem megfelelő áramellátás okozta.

Ha a Feetboard sro cég az áruk vásárlásakor az eladott áruk mellett egyéb árukat is kínál az ügyfélnek, akkor az ügyfél feladata eldönteni, hogy elfogadja-e a felajánlott ajándékot. Az ajándék azonban nem eladott termék, így a Feetboard sro nem felelős a hibákért.

Panaszkezelés

Kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van a szabad, időben történő és megfelelő eltávolításhoz. Az eladó dönt a hiba elhárításáról, és köteles indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni a hibát.

A vevő a hiba kijavítása helyett kérheti az áru cseréjét, vagy ha a hiba csak az áru egy részére vonatkozik, annak cseréjét, feltéve, hogy az eladónak az áruk ára vagy a hiba súlyossága miatt nem merül fel aránytalan költség.

A hiba megszüntetése helyett az eladó a sérült árut mindig problémamentesre cserélheti, hacsak ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára.

Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza az áruk hibamentes áruként történő megfelelő felhasználását, a vevőnek joga van az árut kicserélni vagy elállni az adásvételi szerződéstől (a vételár visszatérítése).

A vevőnek joga van az árut kicserélni, vagy elállni a szerződéstől (a vételár visszatérítése), még akkor is, ha ez orvosolható hiba, de ha a vevő a javítás utáni megismétlődés miatt nem tudja megfelelően használni az árut. A hiba javulás utáni megismétlődése akkor tekintendő feltételnek, ha ugyanaz a hiba legalább két korábbi javítás után harmadszor fordul elő.

A vevőnek joga van az árut kicserélni, vagy elállni a szerződéstől (visszatérítés) akkor is, ha a hibák kiküszöbölésére van lehetőség, de nagyszámú hiba esetén a vevő nem tudja megfelelően használni a dolgot. Legalább három különböző kijavítható hiba tekinthető egyszerre nagyszámú hibának, amelyek mindegyike megakadályozza a helyes felhasználást.

Javíthatatlan hiba esetén, amely nem akadályozza az áru használatának célját, a vevőnek ésszerű árengedmény jár.

  • 2 év garancia az elemekre
  • INGYENES szállítás
  • BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS
  • Több mint 1000 termék raktáron
  • Közvetlen forgalmazás a gyártótól
  • Kiválasztott áruk 24 órán belül
  • Garancia utáni javítás lehetősége
  • Minőségi anyagok
  • Az áruk 20 napon belüli visszaküldésének lehetőségé
0 WooCommerce Floating Cart

Nincs termékek a kosárban